.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختلافات ایجاد شده در کشور خطرناک است
تشدید این اختلافات دل رهبری نظام را به درد خواهد آورد و استمرار اختلافات ایجاد شده در کشور که زمینه رخنه دشمن به داخل را مضاعف می کند باید هر چه سریعتر توسط اثرگذاران نظام رفع شود...
اختلافات ایجاد شده در کشور خطرناک است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مخاطره آمیز بودن تشدید اختلافات در کشور اظهار داشت: تفرقه های ایجاد شده در کشور باید پایان یابد زیرا ادامه این روند به نفع کشور نیست و مخاطره آمیز است.
به گزارش خبرنگار مهر آیت الله نورالله طبرسی امروز در خطبه های نماز جمعه ساری اظهار داشت: تشدید این اختلافات دل رهبری نظام را به درد خواهد آورد و استمرار اختلافات ایجاد شده در کشور که زمینه رخنه دشمن به داخل را مضاعف می کند باید هر چه سریعتر توسط اثرگذاران نظام رفع شود.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه حفظ حریم رهبری وظیفه آحاد ملت ایران است، تصریح کرد: افرادی که بخواهند حریم ولایت و رهبری را خدشه دار کنند ملت با آنان برخورد خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمنان باید فکر تخطئه و نابودی کشور را از ذهن خود برای همیشه تاریخ دور کنند، یادآور شد: هر کشوری که بخواهد از سر دشمنی با افکار ملت ایران مبارزه کند همان گونه با آن برخورد می شود که با صدام ملعون برخورد شد.

طبرسی همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان و فضایل این ماه از مومنین خواست مناجاتهای شعبانیه را فراموش نکنند.

وی با تبریک ولادت امام حسین و امام سجاد و حضرت ابوالفضل روز پاسدار و جانباز را به این اقشار تاثیرگذار جامعه تبریک گفت.

طبرسی با اشاره به تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب افزود: استان مازندران با تقدیم 10 هزار شهید و 30 هزار جانباز برگ زرینی بر صفحه تاریخ این مرز و بوم به یادگار گذاشته است.

وی همچنین از جانبازان به عنوان حافظان اسلام و دین در جامعه نام برد و پاسداشت این ارزش های ناب را از خداوند خواستار شد.

طبرسی همچنین با اشاره به سالروز تشکیل نماز جمعه عبادی و سیاسی کشور در پنجم مرداد 58 توسط آیت الله طالقانی گفت: نماز جمعه از برکات شجره طیبه انقلاب اسلامی است و با گذشت 30 سال از انقلاب اسلامی و تشکیل نماز جمعه به رهبری امام تاکنون 500 نمازجمعه در مصلاهای سراسر کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برکات و حسنات نماز جمعه برای همگان آشکار است اظهار امیدواری کرد: در سایه اجتماعات نماز جمعه توطئه های پوشالی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بر آب شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 مرداد 1388
همه چیز خوب است . نگران نباشید . مگر تهرانیها برنج می کارند که به سفرهای کیش و دوبی و شمال و ویلا و ....می روند ؟! حتما شورای روستا و پایگاه بسیج روستا و بخشدار و فرماندار و استاندار و نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس و رئیس جمهور و مسئولین محترم ارشد مشکل کشاورزان برنجکار مازندران را حل خواهند کرد ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.